Perfumy Fiorucci
Marka Fiorucci założona w Mediolanie 1967 roku zasłynęła na arenie międzynarodowej nowoczesnymi ubiorami opierając się w swoich pracach głównie na projektach dżinsów oraz T-shirtów. Głównym celem założyciela firmy było wprowadzenie powiewu świeżości w nieco zastały jego zdaniem świat mody. Chciał otworzyć projektantom swoich czasów oraz publiczności oczy na nowe trendy i wzory, które można wykorzystywać podczas pokazów mody. W 1970 roku powstało specyficzne logo firmy, na którym znajdują się wizerunki dwóch aniołów. Projekt znaczka firmowego marki Fiorucci został stworzony przez Italo Lupi. Pierwszy zagraniczny sklep marki powstał w Londynie 1975 roku. W tym czasie Fiorucci uchodziła za jedną z najbardziej rozpoznawalnych europejskich marek odzieżowych. Rok później firma wkroczyła ma amerykański rynek, gdzie osiągnęła wielki sukces. Niestety złe zarządzanie przedsiębiorstwem doprowadziło do jej upadku w 1989 roku. Od tego momentu firma nie zdołała odzyskać pełni sławy z lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych. Obecne poczynania są wyraźnym dowodem na to, że Fiorucci stara się podnieść i odzyskać dawny prestiż. Na rynku ukazały się nowe produkty marki w tym kosmetyki do makijażu i perfumy. W 1999 ujrzał światło dzienne debiutancki zapach perfum Fiorucci dla kobiet. Kompozycja perfum Fiorucci by Fiorucci stała się prawdziwym hitem, co było jednoznacznym sygnałem do wprowadzenia kolejnych, nie mniej wyjątkowych bukietów zapachowych. W 2001 roku ukazały się zmysłowe i pociągające perfumy Fiorucci Loves You. Innym z zapachów marki, który cieszy się wielkim uznaniem kobiet na całym świecie jest pełna delikatności i subtelności linia Miss Fiorucci Only Love z 2003 roku.